Regulamin

I - Rekrutacja


  1. Aby zapisać się na bloga, wystarczy zostawić komentarz pod zakładką 'Rekrutacja'. Musisz napisać w nim swój Email oraz płeć postaci!
  2. Czas na przyjęcie zaproszenia, to tydzień od wysłania go.
  3. Jest możliwość rezerwowania postaci w zakładce 'Lider'.
  4. Każdy autor ma prawo do stworzenia maksymalnie dwóch postaci!

II - Karta Postaci 

  1. Po pierwsze, można dołączyć jako dziecko, nastolatek, dorosły a nawet i emeryt. Zależy to od Ciebie. Nie mamy zastrzeżeń. 
  2. Długość karty jest dowolna. Jednak lepiej aby była długa, jest wtedy bardziej interesująco. 
  3. Administracja ma prawo poprosić o zmiany w karcie oraz o dodanie niektórych informacji!
  4. Miło by było, gdyby stworzyło się dodatkowo spis relacji.
  5. Jeśli autor Sobie zażyczy, może dodać karty dodatkowe typu Galeria.
  6. Każda postać na blogu, dostaje pracę od moderatora. Później są awanse. Chodzi nam o to, że nie każdy może zaczynać od jakiejkolwiek pracy. Chcemy utrzymać porządek
  7. Na blogu mogą być jedynie TRZY osoby które współpracowały z DRESZCZem ( 2/3)
  8. Trzeba dodać etykietę z imieniem twojej postaci!
  9. W Karcie trzeba wypisać dane informacje. Reszta może być dowolna. 
  • Imię 
  • Zajęcie (Przydzielane przez moderatorów bloga)
  • Wiek
  • Jak długo znajduje się twoja postać w labiryncie *Maksymalnie 5 lat*
  • Pochodzenie
  • Opis wyglądu albo zdjęcie
  • Opis wrażeń po dojściu do labiryntu. Wspomnienia które ma.

III - Zasady Ogólne

  1. Autorzy są proszeni o dobre traktowanie Siebie nawzajem. Nie wyzywamy. Nie sprawiamy przykrości innym. Każdy ma się tutaj czuć swobodnie oraz bezpiecznie!
  2. Byłoby miło, gdyby w karcie nie było błędów ortograficznych.
  3. Wulgaryzmy, erotyczne i brutalne sceny są dozwolone, jednak mile widziane są na początku karty czerwonym kolorem 18+  etc.
  4. Gdy ktoś chce odejść z bloga, prosimy aby zostawił komentarz w zakładce 'Lider'. 
  5. Urlopy także prosimy zgłosić u 'Lidera'.
  6. Urlop maksymalnie może trwać miesiąc! Jednak są wyjątki.
IV - Dodatkowo
  1. Jeśli na blogu będzie więcej niż 25 osób, założymy 'tygodnik'. Będą tam opisywane najnowsze wydarzenia oraz plotki.
  2. Co jakiś czas będą pojawiały się wątki grupowe. Jeśli macie co do tego propozycję. Składajcie to w zakładce 'Lider'
  3. Czasami zmiany w regulaminie mogą się pojawić, ale o tym zostaniecie poinformowani.
  4. W razie pytań kierować się do zakładki 'Lider'
  5. Jeśli macie jakieś pomysły, na ulepszenie naszego bloga, zgłaszajcie to w zakładce 'Lider'
Aktualizacja regulaminu : 02.04.2015

Brak komentarzy: